Hoe kom jij aan je klanten? Uit onderzoek blijkt dat 90% van de ondernemers deze vraag beantwoordt met: via mond-tot-mondreclame. Is het dan niet bijzonder dat slechts een klein deel hiervan, bewust en succesvol bezig is hier voordeel uit te halen?
Wat weerhoudt jou ervan om mond-tot-mondreclame onderdeel te maken van je marketingstrategie? Als workshopleider Lous van Haarst die vraag aan ondernemers stelt, zijn de antwoorden heel divers: ‘weet niet hoe’, ‘weet niet wat past in mijn branche’ ‘ik krijg eigenlijk wel genoeg klanten op deze manier’, ‘ik wil niet roeptoeteren’.
Op 28 november leer je die vragen en toevalstreffers om te zetten in een strategie die bij jou past. Onbewust ben je hier ongetwijfeld al mee bezig. Vanmiddag gaan we finetunen en uitbreiden.
Voor wie is deze workshop?
Tekstnetters die verschillende manieren willen leren om mond-tot-mond reclame effectief toe te passen. Dat betekent zeker niet alle netwerkborrels in de buurt aflopen. Kies waar jij je comfortabel bij voelt en zet de strategie systematisch in. Zo word je ‘op eigen wijze succesvol’. Mond-tot-mondreclame kun je heel verschillend inzetten. Ook op een manier waar jij warm voor loopt.
Tijdens deze workshop:
- Worden de 6 sleutels besproken die van mond-tot-mondreclame een succes kunnen maken. De sleutels worden kort uitgelegd. Hierin komen voorbeelden aan bod die van toepassing zijn op jou als tekstschrijver.
- Gaan we met elkaar sparren en komen (belemmerende) oordelen, aannames, aha’s en opties op tafel.
- Krijg je de tijd om in het werkboek te ontdekken hoe je deze sleutel(s) kunt inzetten. Hoe past een bepaalde sleutel bijvoorbeeld bij je kernwaarden?
- Laat je je inspireren door de ideeën die over tafel vliegen.
- Maak je voor jezelf een keuze uit 2 à 3 sleutels en bedenk je welke acties je nú in gang kunt zetten. Je formuleert je eigen strategie, heel actiegericht.
Over de trainer
De workshop wordt gegeven door Lous van Haarst, al bijna 20 jaar ondernemer en coach van zelfstandige professionals. “Ik heb in de praktijk ervaren dat een eigen bedrijf hebben meer is dan expert zijn op je vakgebied. Het ontwikkelen van je ondernemerschap en onderneming zijn minstens zo belangrijk. En juist daar investeren ondernemers vaak weinig tijd en geld in.”
Workshopdetails
Datum: donderdag 28 november 2019
Aantal deelnemers: maximaal 17
Tijd: 13:00-17:00 uur
(inloop vanaf 12.30 uur)
Locatie: De Kargadoor, Oudegracht 36, Utrecht
Investering: € 65 (inclusief koffie/thee; btw niet van toepassing)
Punten voor Pluslidmaatschap
Deelname aan deze workshop levert je 1 punt op voor het Pluslidmaatschap. Na afloop krijg je een digitaal certificaat als bewijs van deelname. Bewaar je certificaten: daarmee toon je aan dat je 5 punten in 2 jaar hebt gehaald en word je Pluslid.
Aanmelding en betaling
Meld je uiterlijk 21 november 2019 aan via het Tekstnet-aanmeldformulier. Wacht op de bevestiging en maak dan € 65 over op rekening NL10INGB0006172435 t.n.v. Vereniging Tekstnet. Na betaling ontvang je van het secretariaat van Tekstnet een factuur met daarop de vermelding ‘betaald’. Je aanmelding is definitief als je betaling binnen is.
Heb je 1 week na je aanmelding nog geen bevestiging ontvangen, stuur dan een berichtje naar secretariaat@tekstnet.nl.
Verhinderd?
Ben je toch verhinderd? Je kunt annuleren tot uiterlijk 21 november 2019. Stuur hiervoor een mail naar secretariaat@tekstnet.nl. Je betaalt dan alleen € 15 administratiekosten. Als je na 21 november annuleert, betaal je het volledige bedrag van € 65.
Meer weten
Met inhoudelijke vragen kun je terecht bij Arthur Snaauw.
Geef een reactie