
Tekst blijft een van de belangrijkste bestanddelen van ieder socialmedia-bericht, op welk platform je ook actief bent. Maar wat zijn nou de belangrijkste lessen voor het schrijven van zulke berichten? Wat werkt (nog) en wat niet? En waar gaat het vaak mis? In deze online workshop bespreekt socialmedia-expert Elja Daae een aantal belangrijke trends en best practices. Wil je meer succes boeken met jouw socialmedia-berichten, dan mag je deze workshop niet missen!
Voorbereiding
Inhoudelijk: heb je een specifieke vraag, stel die dan op het aanmeldingsformulier in het vak ‘opmerkingen’.
Technisch: geen voorbereiding nodig. Je hoeft geen programma te downloaden. Enkele dagen voor de workshop krijg je een link voor een Zoom-sessie die je vlak voor de bijeenkomst opent. Je ontvangt dan ook een korte Zoom-handleiding.
Over Elja Daae
Elja Daae is een van Nederlands bekendste socialmediatrainers en -sprekers. Ze deed ervaring op in de Verenigde Staten en werkte jarenlang als community manager en strateeg voor marketingblog Frankwatching.
Elja is de auteur van drie boeken over bloggen en sociale media. Haar derde boek, Super social (2019), gaat over de vraag hoe bedrijven hun socialmediastrategie naar een hoger plan kunnen tillen.
Workshopdetails
Datum: maandag 11 mei 2020
Tijd: 15.00 – 16.30 uur
Voor wie: leden van Tekstnet die meer willen halen uit hun berichten op socialmedia-platforms als Twitter, Facebook, LinkedIn en Instagram.
Aantal deelnemers: maximaal 60
Kosten: deelname aan deze online workshop is gratis.
Aanmelden
Meld je uiterlijk 7 mei aan via het Tekstnet-aanmeldformulier. Je krijgt daarna een bevestigingsmail met een link voor de Zoom-sessie.
Verhinderd?
Ben je toch verhinderd? Laat het weten via een mail naar secretariaat@tekstnet.nl.
Meer weten
Met inhoudelijke vragen kun je terecht Annemieke Bos of Paula Hertogh.