Een creatieve campagne maken, hoe doe je dat? Tijdens de Tekstnet Themaborrel op vrijdag 4 juli krijg je handige tips & tricks van trainer Dolf Weverink. Dit taalbeest gaat met de nieuwste ontwikkelingen mee en is een fijne samenwerker. Hij inspireert en zet ons aan de slag.
Thema: campaignen
Hoe zet jij een campagne neer voor een klant of voor je eigen bedrijf? Hoe pak je dat aan? En hoe kun je je inleven in een andere invalshoek? Tijdens een interactieve presentatie ga je onder leiding van Dolf aan de slag. Met een glas in de hand, zoals je gewend bent van onze themaborrels.
Wie is die Dolf?
Trainer Dolf Weverink ken je misschien nog van het Tekstnetfestival. Dolf is veelzijdig. Hij studeerde psychologie en Nederlands en is naast schrijftrainer en schrijver ook uitgever. De creativiteit stroomt hem door de poriën. Deelnemers zeggen over Dolf: enthousiast, ik leer altijd iets. Met humor, toegankelijk, open en inspirerend.
Programma
- 16:30 uur: Inloop, start borrel
- 17.15 – 18.30 uur: Praatje en interactie rondom het thema
- 18.30 – 19.30 uur: Nazit en einde borrel
Waar
Bar Josefien, Voorstraat 96 in Utrecht.
Over de Tekstnet Themaborrel
- Een Tekstnetter of een deskundige van (buiten) de vereniging vertelt iets over een thema.
- Je krijgt praktische tips. Tussen de tips door wissel je met elkaar ervaringen uit. Je leert dus van de spreker én van elkaar.
- De borrel organiseren we elk kwartaal in Utrecht.
Kosten en aanmelding
€15 voor leden en €25 voor niet-leden. De btw, de drank en het bittergarnituur zijn bij de prijs inbegrepen. Thuisblijven is duurder!